Vi har vårt varmvatten värmt via en värmeväxlare på en 1500 liters ackumulatortank. Funderar av olika orsaker på att ev. skaffa en varmvattenberedare. Jag värmer tanken med el över sommaren, och det känns om att kostnaderna för detta borde vara betydligt billigare på en varmvattenberedare?
Någon som har erfarenhet? För vinner jag inte ekonomiskt på det så kan jag lika gärna fortsätta med denna lösning.