Byggahus.se
Någon som vet om det finns en manual till denna eller vad den heter ? Allt verkar funka på den. Bytt cutterknivar. Men fattar inte hur man ska använda den stora tunga grejen. Typ mothållet för planhyvling. Inga rullar som driver på den liksom. Ska man bara trycka på och visst ska väl Cutttern rotera mot mig när jag trycker fram plankan

C Clasbremvik skrev:
Någon som vet om det finns en manual till denna eller vad den heter ? Allt verkar funka på den. Bytt cutterknivar. Men fattar inte hur man ska använda den stora tunga grejen. Typ mothållet för planhyvling. Inga rullar som driver på den liksom. Ska man bara trycka på och visst ska väl Cutttern rotera mot mig när jag trycker fram plankan
Vilken modell har du?
Du kanske försökte bifoga en bild? Kan dock inte se någon.

Frustrator Frustrator skrev:
Vilken modell har du?
Du kanske försökte bifoga en bild? Kan dock inte se någon.

Modell oklart. Kan vara km. 25

laddat upp bilder nu. Missad det

C Clasbremvik skrev:
Modell oklart. Kan vara km. 25

laddat upp bilder nu. Missad det
Du måste bifoga dem också

Gammal klyvsåg i ett verkstadsutrymme med träspån på golvet och suddig person i bakgrunden.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• En äldre vedbandsåg i arbete med en träplanka genombladet, spån på golvet i ett verkstadsutrymme.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
C Clasbremvik skrev:
[bild]
Spontant sitter den på fel sida. Du ska ha den på andra sidan så att metall-'överhänget' är över kuttern vill jag minnas.

Ahhh såklart. Tack. Jädrigt trögt dock att skjuta in plankan när man kör

C Clasbremvik skrev:
Ahhh såklart. Tack. Jädrigt trögt dock att skjuta in plankan när man kör
Du kanske tar lite för mycket åt gången?

Hej
Fick du tag i instruktionsbok till Ejca KM25?
Hsr precis hämtat hem en sån och det var en liten tunn instruktionsbok med som jag kan kopiera om du vill.
Jan

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.