Jag trodde att i Göteborg man redan hett på sommardäcken på sina bilar. ;D
 
Humma det börjar arta sig lite i Skåne nu iallafall, får hoppas att det vita helvetet håller sig borta nu........
 
drx skrev:
Humma det börjar arta sig lite i Skåne nu iallafall, får hoppas att det vita helvetet håller sig borta nu........
Japp börjar ta sig.. 2 av 4 dm snö är borta här där jag bor... Nu e de bara resten kvar.. O så talar de om ev snöoväder i helgen på radion.. >:( >:(
 
Tänk att våren för oss här i Umeå trakten är långt borta :'( Nu har det snöat i 1½vecka med 2-3dagars mellanrum. Kallt är det inte men all denna snö :( Fy vad jag är less på all snö.
Tror aldrig jag har varit med om detta tidigare :o Plogkanterna är över 1m och på gräsmattan är det 40-50cm snö kvar. Får väll se om man får ha vinterdäcken kvar till midsommar ;D Känns då så nu i alla fall :( Inge kul när man håller på att bygga,inte för att det gör så mycket. Men visst har det varit roligare om det har varit varm och strålande sol. Ja hur som helst så är det väll bara att vänta på den bortflugna våren.
Nån fler som har det som vi?? Och känner sig små deppig för denna snö.
 
Här i skåne är snön borta.. :-)
 
Så här såg det ut hos oss 1 april - det har kommit mer snö sedan dess ;)
Men det är  plusgrader på dagarna iaf :)
 
  • litenvinter.JPG
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Jag var och högg ved förra helgen , då gick snön på halva låret. Det har väl snöat 1,5 2 dm sedan dess ::). Och nysnön är riktigt blöt, så det blir en trevlig skogstur idag också.......

Nåväl, det kunde vara värre. Det är då inte översvämmning i alla fall.

Förhoppningsvis snöar det utav bara @#! i älvdalarna/fjällen uppöver, så att elpriset håller sig på mattan .
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.