1 332 läst ·
21 svar
1k läst
21 svar
Efterlysning: Våren
Tänk att våren för oss här i Umeå trakten är långt borta :'( Nu har det snöat i 1½vecka med 2-3dagars mellanrum. Kallt är det inte men all denna snö
Fy vad jag är less på all snö.
Tror aldrig jag har varit med om detta tidigare
Plogkanterna är över 1m och på gräsmattan är det 40-50cm snö kvar. Får väll se om man får ha vinterdäcken kvar till midsommar ;D Känns då så nu i alla fall
Inge kul när man håller på att bygga,inte för att det gör så mycket. Men visst har det varit roligare om det har varit varm och strålande sol. Ja hur som helst så är det väll bara att vänta på den bortflugna våren.
Nån fler som har det som vi?? Och känner sig små deppig för denna snö.
Tror aldrig jag har varit med om detta tidigare
Nån fler som har det som vi?? Och känner sig små deppig för denna snö.
Jag var och högg ved förra helgen , då gick snön på halva låret. Det har väl snöat 1,5 2 dm sedan dess :
. Och nysnön är riktigt blöt, så det blir en trevlig skogstur idag också.......
Nåväl, det kunde vara värre. Det är då inte översvämmning i alla fall.
Förhoppningsvis snöar det utav bara @#! i älvdalarna/fjällen uppöver, så att elpriset håller sig på mattan .
Nåväl, det kunde vara värre. Det är då inte översvämmning i alla fall.
Förhoppningsvis snöar det utav bara @#! i älvdalarna/fjällen uppöver, så att elpriset håller sig på mattan .
Klicka här för att svara
