Hej forumet, lyckdes vrida sönder plastkranen till påfyllnadsventilen för min värmeanläggning, någon som har en susning om vilket märke det är ? Ca 15 år gammal. Det står Armatur 1254-2 på förslutningsmuttern.

tack för alla tips

• Svart plastkran till påfyllnadsventil och en skruv på ett bord, kranen är trasig.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Anslutningar och rör kopplade till en metallventil med en blå plastkran, märkt "Armatur 1254-2" på förslutningsmuttern.
    Skapa konto
  • Förgrening av kopparrör med blå plastkran på värmeanläggningens påfyllnadsventil, märkt DN15, Armatur 1254-2 synligt på mutter.
    Skapa konto
  • Påfyllnadsventil för värmeanläggning med blå och svart plastkran, märkt Armatur 1254-2 på förslutningsmuttern, kopplad till kopparrör.
    Skapa konto
  • Närbild på en påfyllnadsventil med blå och svart plastkran, rör och förslutningsmutter märkt "Armatur 1254-2" i ett värmesystem.
    Skapa konto
Det står LK Armatur på den.
Det kan stå produktnummer här:
Ventil med LK Armatur-märkning och potentiella produktnummer, kopplad till kopparrör.
Skapa konto

jamenvisst, den hade jag missat och leverantören finns kvar så jag kollar direkt med dem - tack för hjälpen

• Gilla
13th Marine
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.