1 180 läst ·
6 svar
1k läst
6 svar
Efterlysning av en forummedlem - byggnadsvårdare - i Umeå
Ett litet annorlunda ämne: för något år sedan spanande jag in en forummedlem som hade en aktiv hemsida där hon beskrev sitt byggnadsvårdsprojekt i närheten av Umeå. Jag tänkte spara namnet för att kunna ta kontakt när vi var upp i Umeå nästa gång men har tappat bort det iaf.
¨
Om någon får någon hint vem jag kan mena får ni gärna, gärna tipsa mig.
Ett annat tips som jag skulle uppskatta mycket är vad vi kan hitta på imorgon (midsommar) i närheten av Umeå.
Min man har börjat jobba här och jag är uppe och hälsar på - långt bort från alla vänner...
¨
Om någon får någon hint vem jag kan mena får ni gärna, gärna tipsa mig.
Ett annat tips som jag skulle uppskatta mycket är vad vi kan hitta på imorgon (midsommar) i närheten av Umeå.
Min man har börjat jobba här och jag är uppe och hälsar på - långt bort från alla vänner...
Redigerat:
Produkter som diskuteras: "byggnadsvårdare"
Byggnadsvårdarens bibliotek
Fem böcker om byggnadsvård
999 kr inkl moms
1 066 kr
Läs mer
Tack!
Sidan ser trevlig ut! Hoppas det är det på plats också
Fler tips?
(om någon känner att det hade varit kul att få två byggnadsvårdande, trevliga och ganska städade (snarast tråkiga!?), miljöintresserade, medelålders, barnlösa som gäster skulle vi inte tacka nej - tror jag.
Vi tar gärna med oss sill, bröd, ost och öl!
Sidan ser trevlig ut! Hoppas det är det på plats också
Fler tips?
(om någon känner att det hade varit kul att få två byggnadsvårdande, trevliga och ganska städade (snarast tråkiga!?), miljöintresserade, medelålders, barnlösa som gäster skulle vi inte tacka nej - tror jag.
Vi tar gärna med oss sill, bröd, ost och öl!
Produkter som diskuteras: "byggnadsvårdande"
Stora boken om byggnadsvård
Den ultimata boken om byggnadsvård
429 kr inkl moms
Läs mer
Medlem
· Västerbotten
· 839 inlägg
Jag undrar om du kan syfta på mig? Fast jag bor i och för sig inte i närheten av Umeå, utan duktiga 25 mil därifrån. 
Hej!
Antar att du inte menar oss heller....för vi har ingen hemsida
Vi är bara medlemmar på denna sida.
Vi har flyttat ett timmerhus för snart 3 år sedan o ställt upp det ca.3 mil (Vännäs) utanför Umeå.
Känns det igen.....
Tyvärr så är midsommarafton reda bokad hos vänner....annars hade det varit trevligt
med besök av nya bekantskaper.
MVh Kindblom
Antar att du inte menar oss heller....för vi har ingen hemsida
Vi är bara medlemmar på denna sida.
Vi har flyttat ett timmerhus för snart 3 år sedan o ställt upp det ca.3 mil (Vännäs) utanför Umeå.
Känns det igen.....
Tyvärr så är midsommarafton reda bokad hos vänner....annars hade det varit trevligt
med besök av nya bekantskaper.
MVh Kindblom
Hej å tack för de trevliga svaren!
Jag känner igen bägge era beskrivningar - tack!
Ska spana in er mer i fortsättningen. Synd att du, Konichiwa, bor så långt bort från Umeå. Jag tror ni gör liknande som vi men ligger några år före.
(För er som undrar: vi åkte till Norrbyskär och gick runt på museet där (få museer som är öppna på midsommarafton misstänker jag) en del av dagen,
sedan grillade vi (gott! - men för ensamt att vara två på midsommar...)
Jag känner igen bägge era beskrivningar - tack!
Ska spana in er mer i fortsättningen. Synd att du, Konichiwa, bor så långt bort från Umeå. Jag tror ni gör liknande som vi men ligger några år före.
(För er som undrar: vi åkte till Norrbyskär och gick runt på museet där (få museer som är öppna på midsommarafton misstänker jag) en del av dagen,
sedan grillade vi (gott! - men för ensamt att vara två på midsommar...)
Klicka här för att svara