Idag blev det fullt! Partiell förångningfungerar perfekt!
Som mest 160C i solfångaren.
 
  • a_128.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Gärna!
Vi skall bygga i Stallakärr, Fjärås. Var bor du?
Mvh
Pille
 
Pille skrev:
Gärna!
Vi skall bygga i Stallakärr, Fjärås. Var bor du?
Mvh
Pille

Det blev ju inte riktigt grannar, men samma kommun iallafall.

Jag bor i Särö strax utanför Kungsbacka. Vill du komma på studiebesök så hör av dig så får vi bestämma en tid.
 
Kommer gärna i helgen (30/6 eller måndag 1/7)
vi kan gå från forumet och bestämma närmre, du når mig på fermheden@yahoo.com
Mvh
Pille
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.