Damp ner reklam i lådan från Boklimat ( www.boklimat.se ) där man kan till vad jag kan se ett hyfsat bra pris få dit en extra ruta på insidan av befintliga 2 glas fönster. Detta känns som en smidig lösning då mina 2 glas idag är relativt nyrenoverade även om finischen kunde vara bättre. Byta ut allt till nya tror jag blir många gånger dyrare då jag har plåtfasad och då få till foder på utsidan snyggt vid byte tror jag inte på.
Så nu vill jag ha erfarenheter av liknande produkter både för och nackdelar.
Så nu vill jag ha erfarenheter av liknande produkter både för och nackdelar.
Ser lite konstigt ut tycker jag oxå. Där ser det ju ut som att den sitter på ett redan befintligt 3 glas oxå. Och glasrutan ser otroligt tjock ut. Som vanligt är hemsidor från div företag bedrövligt dåliga och man måste ta kontakt för att mer info.
Klicka här för att svara
