806 läst ·
4 svar
806 läst
4 svar
Edsviken i lösvirke!
Hej alla.
Har följt diskussionerna här med intresse.
Vi har nyligen köpt tomt i Jönköpingstrakten, skall troligtvis bygga en variant av Edsviken i lösvirke. Ngn som har en kalkyl på Edsviken från A-Hus att dela med sig?
Bor för tillfället i England och trots vad som kan kännas som mycket byråkrati o höga avgifter hit o dit är vi lyckligt lottade i Sverige. Bara att få en tomt i England är och förblir en dröm för dom flesta här. Byggstandard och kvalitet är ett skämt jämfört med Sverige.
getbig@onetel.net.uk
getbig
Har följt diskussionerna här med intresse.
Vi har nyligen köpt tomt i Jönköpingstrakten, skall troligtvis bygga en variant av Edsviken i lösvirke. Ngn som har en kalkyl på Edsviken från A-Hus att dela med sig?
Bor för tillfället i England och trots vad som kan kännas som mycket byråkrati o höga avgifter hit o dit är vi lyckligt lottade i Sverige. Bara att få en tomt i England är och förblir en dröm för dom flesta här. Byggstandard och kvalitet är ett skämt jämfört med Sverige.
getbig@onetel.net.uk
getbig
1.117.510:-
(För byggsatsen, enligt våran kalkyl)
(1.758.899 Totalt inkl grund, el, VVS, snickeri, målning, kran, KA, Soptömning, Torkning?, Syll fuktprov?, Avgift garanti (vad är det?), Diverse traktor, Byggherrekostnader).
(För byggsatsen, enligt våran kalkyl)
(1.758.899 Totalt inkl grund, el, VVS, snickeri, målning, kran, KA, Soptömning, Torkning?, Syll fuktprov?, Avgift garanti (vad är det?), Diverse traktor, Byggherrekostnader).
Klicka här för att svara