6 331 läst ·
17 svar
6k läst
17 svar
Ebeco Cable Kit 200 i badrummet!
Efter fyra försök så är den nu på plats. Klockan han bli 23.30 igår och mina grannar hatar nog mig nu. Får bjuda på ett glas whisky som plåster på såret 
Jag gjorde nu så att jag började ca. 7 cm från väggen och vände varje slinga ca. 5 cm från väggen. Då fick jag mer marginal till brunn och wc. I slutändan fick jag nu 20 cm över som jag klämde in i slutet. Avslutet hamnade nu inte i duschen.
Jag harat verkligen Ebecos fixeringstejp som jag använde för att lägga ut slingan. När jag var nöjd med slingan så limmade jag den med limpistol och efter hand som jag drog bort tejpen hade jag den över allt. Men som sagt nu är den på plats och jag sitter nu på jobbet med huvudvärk efter allt slit
Jag gjorde nu så att jag började ca. 7 cm från väggen och vände varje slinga ca. 5 cm från väggen. Då fick jag mer marginal till brunn och wc. I slutändan fick jag nu 20 cm över som jag klämde in i slutet. Avslutet hamnade nu inte i duschen.
Jag harat verkligen Ebecos fixeringstejp som jag använde för att lägga ut slingan. När jag var nöjd med slingan så limmade jag den med limpistol och efter hand som jag drog bort tejpen hade jag den över allt. Men som sagt nu är den på plats och jag sitter nu på jobbet med huvudvärk efter allt slit
Produkter som diskuteras: "limpistol"
Limpistoler
Limpistoler använder smältlim i stavar som värms upp inuti pistolen och appliceras sedan smidigt genom ett tryck på avtryckaren. Idealiska för hantverk, reparationer, dekorationer och till och med lätta byggapplikationer, de är oumbärliga
Läs mer
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden