Det känns som att det skulle vara självmål för henne att ta pengarna. Skulle indikera att hon mest var ute efter ett kap (köpt fastigheten till underpris från gammal gubbe) än läget potentialen i den specifika fastigheten (köpte drömhuset genom personlig kontakt).

• Gilla
Fred vom Jupiter
  • Laddar…
Förmodligen har KD's ledning skramlat ihop till den där miljonen för att kunna lägga problemet åt sidan innan valrörelsen drar igång. Ebba verkar ju resistent mot intern kritik, så det här är väl sista livlinan...

• Gilla
  • Haha
MrDizzy och 3 till
  • Laddar…
A
nej nej.. Men nu visar sig den fan från sin bästa sida..

Esbjörn är nu livrädd att han ska förlora i rätten och därmed få ta konsekvenserna från arvingarnas sida..
Detta har vi som följt detta med sanna ögon fattat från början.. Och att även "juristen" fd ombudet varit en del i denna härva.. allt för att smutskasta och skita ner Ebba..

ett effektivt sätt är att måla ut motståndaren som förtalande, och driva det så långt för att få vunnen mark för att sedan spela på att man ångrat sig och nu vill lösa ut henne..

Nä ta gubben och visa offentligt vad både fd ombudet och gubben hållit på med i många år.. Så är detta ur världen.. För då är det ingen som lyssnar på dem nå mer..

• Gilla
Bassesme och 12 till
  • Laddar…
A
att partiet har synpunkter på hennes roll i denna härva är inte mer förvånande än att folk i allmänhet har synpunkter på hennes och de inblandades agerande i fallet..

Vissa röster har höjt emot ebba..men det är annat som ligger bakom, men detta ger en god grund att ifrågasätta henne...
Ta bara steget i att börja acceptera och samtala med SD, detta skulle aldrig ha skett med dessa ifrågasättande makter..
De vill ju ha Reinfeldts mes sosse politik...

• Gilla
RoTe
  • Laddar…
K
Vad är skillnaden mellan den här affären och första bästa dokusåpa? Jag tror EB fungerar efter parollen att all publicitet är av godo, så hon lär köra på för fulla muggar på den variant som blir mest omskriven. Ju fler klick desto bättre.

P
useless useless skrev:
Förmodligen har KD's ledning skramlat ihop till den där miljonen för att kunna lägga problemet åt sidan innan valrörelsen drar igång. Ebba verkar ju resistent mot intern kritik, så det här är väl sista livlinan...
Det är Bolin som har gett henne erbjudandet enligt Expressen.
KD bör nog helst undvika att lägga sig för att slippa massor av dålig publicitet.

• Gilla
Jocke Best och 1 till
  • Laddar…
P
Maskintok skrev:
Esbjörn är nu livrädd att han ska förlora i rätten och därmed få ta konsekvenserna från arvingarnas sida..
Det finns, så vitt jag vet, bara en arvinge och det är brorsonen Matz.

A
En mille är väl mindre än vad värdet på fastigheten gått upp sedan tvisten startade...

• Gilla
  • Haha
Härryda2015 och 5 till
  • Laddar…
D
Maskintok skrev:
nej nej..
Nä ta gubben och visa offentligt vad både fd ombudet och gubben hållit på med i många år.. Så är detta ur världen.. För då är det ingen som lyssnar på dem nå mer..
Vad är det "gubben" hållit på med i många år?

• Gilla
Berglundson och 1 till
  • Laddar…
A
D djac skrev:
Vad är det "gubben" hållit på med i många år?
lurat folk.

Det blir räkmacka för EB och röda mattan hela vägen genom tingsrätten och total utklassning om Esbjörn inte lägger sig platt innan...

• Gilla
Spoz och 7 till
  • Laddar…
A
P pmd skrev:
Det finns, så vitt jag vet, bara en arvinge och det är brorsonen Matz.
Det ska enligt andra finnas en kvinna som är inskriven i testamentet... Och denna skall vara välkänd för sin verksamhet... emot äldre gubbar...

D
Maskintok skrev:
lurat folk.
Jaså, på vilket sätt, detta är helt nytt för mig?

• Gilla
Rasputitsa
  • Laddar…
A
D djac skrev:
Jaså, på vilket sätt, detta är helt nytt för mig?
Det tar jag inte här.
Läs på alternativa medier så får du en annan bild.. Eller så kollar du upp Karln..

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.