Redaktionen #1 På konsumentens sida · 3 620 inlägg 24 aug 2016 09:50 Redaktionen På konsumentens sida 3 620 inlägg 24 aug 2016 09:50 #1 Hög byggställning utan fallskydd är både dyrt och farligt för de som bygger huset. Du kan läsa artikeln här: Dyrt när husbygget saknar fallskydd
Hög byggställning utan fallskydd är både dyrt och farligt för de som bygger huset. Du kan läsa artikeln här: Dyrt när husbygget saknar fallskydd
torbeno #2 Husägare · Västra götaland · 1 872 inlägg 24 aug 2016 11:18 torbeno Husägare Västra götaland 1 872 inlägg 24 aug 2016 11:18 #2 Mycket bra. Bötesbeloppet kunde gärna vara ännu högre