51 185 läst ·
132 svar
51k läst
132 svar
Dyra eller billiga bits?
VÄLDIGT smart tycker jag! ska göra likadant!GSM-Peter skrev:
Sen en övrig fråga. Hur arrangerar ni eran skruvdragarlåda med alla bits o borr? Låter ni dem ligga löst, eller har ni nåt bra system för att enkelt komma åt dem utan att de ligger löst o skaver mot varandra?
Medlem
· Värmlands län
· 2 899 inlägg
En Centrotecsystainer och en sys 1 med byttorna.PeterJeffrey skrev:
Jag har beställt Impaktor från Housecare and Tools i Ystad, alltså denna firman. De för hela Weras sortiment samt en massa annat godis.
nä det är inte så konstigt att inte bitset släpper ur hållaren. på billiga satser så glappar det i bland och då nyper bitset i hållaren.skalman1 skrev:
Medlem
· Stockholm
· 213 inlägg
Såg nya Impaktor på flinks järn. flera olika satser...åk o köp....
men är den värd pengarna? är inte bitsen samma som i "vanliga" bi-torsion? är hållaren mycke starkare än en "vanlig" med mekanisk låsning?
nu har jag vart o köpt ett Impaktor set på Bauhaus. det är det settet med 2 av vardera ph,pz och torx, i 50mm utförande. dock var de vääldigt dyra.. ska man ha Impaktor bitshållaren + de bits som är med(6 eller 8st) så kosta de över FYRA HUNDRA KRONOR!!!
på den summan hinner man slita ut en väldigt massa bitshållare + bits från Biltema, så det blidde inge sånt köp för mig.. :/
PS. Nu hitta jag dem "billigt" på Ebay - kanske blir nåt kul i julstrumpan ändå då d^_^b
på den summan hinner man slita ut en väldigt massa bitshållare + bits från Biltema, så det blidde inge sånt köp för mig.. :/
PS. Nu hitta jag dem "billigt" på Ebay - kanske blir nåt kul i julstrumpan ändå då d^_^b