16 591 läst ·
39 svar
17k läst
39 svar
Dyr skruvdragare från biltema
Ibland är det så med kina-prylar, att två olika märken som ser identiska ut är tillverkade i samma fabrik, och ibland är de tillverkade i två olika fabriker som ligger jämte varandra, till den enas stora förtret. Det kan vara svårt att veta vilket som gäller i vilka fall 
Och när det gäller Biltemas skruvdragare - Nej, det skulle aldrig fall mig in ett köpa en skruvdragare där för de pengarna. Man jag tror ändå som så att Biltema inte medvetet försöker luras, man får antagligen någorlunda vad man betalar för, som alltid. Det är trots allt så, att när det kommer till verktyg, så har Biltema en del riktigt bra grejer, till bra priser.
Även om man får utgå att det mesta man köper där är engångsgrejer, så gäller det inte allt
Och när det gäller Biltemas skruvdragare - Nej, det skulle aldrig fall mig in ett köpa en skruvdragare där för de pengarna. Man jag tror ändå som så att Biltema inte medvetet försöker luras, man får antagligen någorlunda vad man betalar för, som alltid. Det är trots allt så, att när det kommer till verktyg, så har Biltema en del riktigt bra grejer, till bra priser.
Även om man får utgå att det mesta man köper där är engångsgrejer, så gäller det inte allt
Just det som är bekymret.. det är en BigRed (från Jula) som ska ersättaspossum77 skrev:
Har läckt olja några år, trött på fläckar på golv och att den inte går hela vägen upp.
Micro skrev:
Brukar vara lite mer än bara o-ringar i tuber, iaf med dom vi pysslar med. Köp nytt istället för o slaska o leta tätningar i en evighet.
Thomasx: stenhöj liftar brukar jag skruva i o jobbigare saker finns inte! Ologiska och onödigt komplicerade.
Redigerat:
Det tycker jag inte alls, Lutte, jag har en egen i garaget som jag plockat ner, flyttat, installerat och servat, den är varken ologisk eller komplicerad, tvärtom.Lutte skrev:
Är det en 2-pelare? För dom är trevligare att jobba med dock tråkiga o synca om någon rally Kalle varit o skruvat.thomasx skrev:
Däremot har du deras sax så måste du nästan vara masochist för att finna den trevlig. Gillar som inte alls.
Klicka här för att svara