fundera på köra med rostfria dykert skulle sätta fast ribb. fördelen slipper man se massa skruvhål och det gå fort.. skulle det hålla tror ni? 5 cm långa

Det beror på vad det ska hålla för...satte 17x95 panel för plintgrunden med rostfri 16ga dyckert (Som för övrigt fick beställas från England eftersom det inte verkar finnas till konsument i Sverige...). Funkar kanonbra. Dock förstärkte jag med skruv där jag satte en dörr.
Så, för ett litet staket eller spaljé, funkar absolut bra..för ett altanräcke...nja...

Forbo skrev:
Det beror på vad det ska hålla för...satte 17x95 panel för plintgrunden med rostfri 16ga dyckert (Som för övrigt fick beställas från England eftersom det inte verkar finnas till konsument i Sverige...). Funkar kanonbra. Dock förstärkte jag med skruv där jag satte en dörr.
Så, för ett litet staket eller spaljé, funkar absolut bra..för ett altanräcke...nja...
Vad är det för spik Du talar om, kan du visa på bild, f ö är dyckert inte godkänt för uppsättning av panel utomhus, dyckert saknar skalle, brädan kryper igenom med tiden.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.