Någon som använt sig av detta företags tjänster? De utförde ett mycket bra arbete hos oss i somras, vi hade en bra kontakt fick ett ok pris mm. Det började docks strula när det gällde ROT-avdraget som de lyckades bokföra fem gånger i firman och söka dubbelt på mig och min man (de fick alltså ut dubbelt mer än de skulle ha fått) till Saktteverket vilket också beviljades.
Vi har sökt omprövning från Skatteverket då vi efter detta felaktiga skatteavdrag som belastats oss fyllt vår kvot för året, vi har dock ett annat jobb som vi skulle nyttja ROT-avdraget på som blivit avslaget nu
Googlade på företaget idag (igen) efter att i månader ha sökt dem på diverse nummer och emailadresser (har fått kontakt några gånger då de lovat att fixa detta vilket dock ej hänt) och ser att deras f-skatt är avregistrerad samt att de har sökt om konkurs???? Vad är det som händer??? Har sökt Skatteverket för besked om vi ska polisanmäla dem eller hur vi ska gå vidare, jag hoppas iaf verkligen att vi får ok på omprövningen så vi inte leder ekonomiskt av detta.