Inför den förestående badrumsrenoveringen har jag en undring:
Om planlösningen ska bli optimal måste duschen placeras i ett utrymme som är 80x80, blir detta för litet?
Vad tror ni? Idag har vi det märkliga utrymmet 85 x 83, i en "kur" som står rakt ut i rummet. Horribel planlösning som bara måste bort!
Nu vill jag ha dörrar i hörnet som jag kan vika in.