Inför den förestående badrumsrenoveringen har jag en undring:
Om planlösningen ska bli optimal måste duschen placeras i ett utrymme som är 80x80, blir detta för litet?
Vad tror ni? Idag har vi det märkliga utrymmet 85 x 83, i en "kur" som står rakt ut i rummet. Horribel planlösning som bara måste bort!
Nu vill jag ha dörrar i hörnet som jag kan vika in.
 
80 är lite i minsta laget,gör vad du kan för att få 90 varje fall.
jag fixade ny dusch bredvid bastun och den är 70-90 och man får klaustrofobi känslor i den.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.