Vanlig duschkabin eller en massagekabin?? Vilket e bäst de är 90 x 90 båda två skiljer endast 4-5tkr i pris, kanske värt att sats på massagekabinen...? :-/ Ngn som har erfarenhet av massagekabin?? skönt eller bara onödigt..? :-/
 
Jag är också nyfiken,såjag lyfter tråden :)
 
Modig skrev:
Jag är också nyfiken,såjag lyfter tråden :)
Ja, men det tycks bara som om de e vi som är nyfikna på detta... ;)
Hur går dina funderingar?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.