Håller på och renoverar vårat badrum för fullt. Innan hade vi glasbetongvägg, nu står valet mellan en massagekabin alternativt duschhörna.
Vad hade ni valt? Badrummet är stort så plats finns, frågan är bara om en kabin bara ser vräkig och skrytig ut, eller om funktionerna är bra.