Håller på och renoverar vårat badrum för fullt. Innan hade vi glasbetongvägg, nu står valet mellan en massagekabin alternativt duschhörna.

Vad hade ni valt? Badrummet är stort så plats finns, frågan är bara om en kabin bara ser vräkig och skrytig ut, eller om funktionerna är bra.
 
Tjena, massagekabin är en riktigt skön grej. Är man däremot petig gällande städning o puts på sakerna, välj en duschhörna. Det är fantastiskt mycket veck och prång på kabinerna där smuts fastnar. De kan också vara bökiga att dra ut för att göra rent under.

Sent from my GT-S5570I using Byggahus
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.