Nån som sett nåt stångfäste som man bara kan klämma över kanten på en glasvägg utan att behöva borra?

Det finns ju sånna hära Teleskops draperistångar..

Man skruvar på stången så blir den längre bara o sätta där man vill ha den (mellan 2 väggar) och vips så sitter den fast.. Ok man kan nog inte hänga i den men den håller för ett draperi o lite mer änn så...

Tror det finns på Ikea..

Njhae, en sådan stång är inte aktuellt...får väl helt enkelt konstruera nåt eget och sen få det laserskuret i rostfritt via jobbet... ;D

he he trodde inte det heller.. lät som om du var ute efter något mera snyggare ;)

Men man vet aldrig.. det är förvisso lite häfftigt att sätta en egen prägel på badrummet med något unikt (göra själv) ;)

Så här blev föresten vårt badrum, det saknas iofs ett skåp som ska sitta över handfatet men det kommer inte förrän i nästa vecka.... Total kostnad ca 40-45.000kr.

http://www.desertwind.se/badrum/badrum.html

riktigt snyggt.. specielt kaklet på väggarna.. är ruggit likt/samma det som jag ska sätta på våra väggar..

Sen tycker jag att eran dush vägg är snygg.. den ser läcker ut..

tack tack :)

Kaklet är jag också väldigt nöjd med, det var dessutom inte sådär väldigt dyrt, kostade ca 220kr/kvm.

Duschväggen beställdes hos närmaste glasmästare, 6mm tjockt härdat blästrat glas med finslipade kanter.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.