håller på att renovera ett badrum, och har funderingar om jag ska dra synliga rör eller i vägg, och vilket mtrl ska man ha? har hört att man inte får ha skarvar i vägg? går det bra med vanlig prisol i vägg? och vad ska man ha för kopplingar för att koppla en blandare med dolda rör ? tätningsbrickan från blandaren är väl gängad
tacksam för hjälp