11 896 läst ·
39 svar
12k läst
39 svar
Dumpad GB-frysbox: Hjälp mig sätta dit boven!
Oj oj oj.. nu klipper jag till mig en rejäl dumstrut och ställer mig i hörnet
( kollade iaf att TS var aktiv )
Tur jag inte har nån grön Bosch
Tur jag inte har nån grön Bosch
Medlem
· Östergötland
· 822 inlägg
Snart så...
Medlem
· Östergötland
· 822 inlägg
Det hela avlöpte beigt, i vanlig ordning. Allt sökande efter skurken var fruktlöst. Jag ringde GB som hänvisade vidare till nån annan som givetvis mörkade totalt. Utredningen är nu ett sk kallt fall.
Kommun kom å hämtade skiten.
Men en o annan dumpare av andra grejer har markägaren och vi som bor här lyckats sätta skräck i, genom att ta dem på bar gärning, skälla lite lagom och hota med polisanmälan om de inte tar med sig sin skit och dessutom städar upp det andra. Men det finns gott om idioter och nedskräpningen fortsätter. Nu verkar det som markägaren o Trafikverket tröttnat, vägsnutten kommer stängas av. Lite synd, inte för oss men för resande längs stora vägen, den kunde lätt varit en trevlig fikarastplats, fridfullt med blommor, sötkörsbär och smultron.
Kommun kom å hämtade skiten.
Men en o annan dumpare av andra grejer har markägaren och vi som bor här lyckats sätta skräck i, genom att ta dem på bar gärning, skälla lite lagom och hota med polisanmälan om de inte tar med sig sin skit och dessutom städar upp det andra. Men det finns gott om idioter och nedskräpningen fortsätter. Nu verkar det som markägaren o Trafikverket tröttnat, vägsnutten kommer stängas av. Lite synd, inte för oss men för resande längs stora vägen, den kunde lätt varit en trevlig fikarastplats, fridfullt med blommor, sötkörsbär och smultron.
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden