O olofh skrev:
Mkt väl medveten om det. Trådlyftet hade så att säga redan begåtts :cool: (grovt brott annars på fora ;))
Nästan värre än att strunta i att uppdatera

• Gilla
Patrik440
  • Laddar…
J j-o75 skrev:
Yes, det och att blanda blå och gröna maskiner...

Oj oj oj.. nu klipper jag till mig en rejäl dumstrut och ställer mig i hörnet :crysmile: ( kollade iaf att TS var aktiv )
Tur jag inte har nån grön Bosch :sweat:

• Gilla
mexitegel och 2 till
  • Laddar…
Skönt, suttit på helspänn fyra år, men skulle aldrig våga trådlyfta. Nu väntar vi med spänning... :D

• Gilla
Tokslut och 1 till
  • Laddar…
A Alko skrev:
Skönt, suttit på helspänn fyra år, men skulle aldrig våga trådlyfta. Nu väntar vi med spänning... :D
Ja nu måste man ju få ett svar på detta drama.

• Gilla
Alko
  • Laddar…
Tippar på att OT inte har tid för oss nu. I smöret som framgångsrik glasshandlare :cool:

A Alko skrev:
Tippar på att OT inte har tid för oss nu. I smöret som framgångsrik glasshandlare :cool:
Ja det måste ju varit högkonjunktur under semestern.

J j-o75 skrev:
Nä, skita i uppdatering är värst...

Snart så...

• Gilla
Aeroabuser och 2 till
  • Laddar…
Det hela avlöpte beigt, i vanlig ordning. Allt sökande efter skurken var fruktlöst. Jag ringde GB som hänvisade vidare till nån annan som givetvis mörkade totalt. Utredningen är nu ett sk kallt fall.
Kommun kom å hämtade skiten.

Men en o annan dumpare av andra grejer har markägaren och vi som bor här lyckats sätta skräck i, genom att ta dem på bar gärning, skälla lite lagom och hota med polisanmälan om de inte tar med sig sin skit och dessutom städar upp det andra. Men det finns gott om idioter och nedskräpningen fortsätter. Nu verkar det som markägaren o Trafikverket tröttnat, vägsnutten kommer stängas av. Lite synd, inte för oss men för resande längs stora vägen, den kunde lätt varit en trevlig fikarastplats, fridfullt med blommor, sötkörsbär och smultron.

• Gilla
big mike och 4 till
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.