Kan man sätta två frånluftsventiler( en på varje våning) i en och samma skorstenskanal och få självdraget att fungera på båda våningarna?
Min ryggradskänsla säger nej, men ventilation är inte alltid helt logiskt.
Experterna bla på denna site svarar ju aldrig............