Kan man sätta två frånluftsventiler( en på varje våning) i en och samma skorstenskanal och få självdraget att fungera på båda våningarna?

Min ryggradskänsla säger nej, men ventilation är inte alltid helt logiskt. :P

Experterna bla på denna site svarar ju aldrig............
 
Det är fler ryggrader som protesterar...om inte pipan ovanför är väääldigt lång och den översta ventilen är strypt.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.