Hej!

Jag håller på att bygga nytt hus och söker ett riktigt stort/brett dubbelhandfat. Har hittat ett som är 1000 mm brett från Sannova och heter Flaminia och har även hittat ett från Swedberg som i serien Indigo som är 1200 mm brett. Jag skulle helst vilja ha ett ännu bredare. Kan någon hjälpa mig med detta? Var kan jag hitta ett större? Skulle helst vilja ha en "ho-liknande modell", dvs den ska vara helt rak i framkant. Som en rektangel. Skulle vara sååå... tacksam om någon kunde hjälpa mig.

/Eva

Hej!
Kolla på Danzani. De har riktigt snygga och stora handfat!
mvhStella

Tack för tipset. Har nu mailat dom om lite uppgifter och infobroschyrer. Kanske kan jag hitta en lösning där.

Som sagt tack för det svaret. Finns fler alternativ tar jg tacksamt emot dom.

/Eva

Karolina skrev:
Vi har beställt Indigo (som Du ju redan tittat på) med ett 1400 mm brett handfat som heter Vågen. Det motsvarar Din beskrivning tycker jag.
Ja, vi har också beställt Indigo "Vågen" 140 cm brett. URSNYGGT!! :-*

Stort tack. Jo jag tycker Indigo Vågen är jättesnygg och har tittat den innan. Men jag skulle vilja köpa bara själva handfatet och inte skåpsunderdelen. Har ni köpt "hela kittet" eller bara handfatet? Ska nämligen ha annan inredning så deras inredning passar inte till det övriga som jag valt.

/Eva

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.