Dubbel är ju en fördel om du behöver skarva. Enklare att få till en stabil skarv då.
Jag har dubbla på min utbyggnad.
Jag har dubbla på min utbyggnad.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Såhär ser bjälklagsritningen ut nu:
När jag tittar på ritningarna till enkelstugan är det bara enkel 220 som bärlina (även i mitten). Där är dessutom plintavståndet något längre. Funderar på att snåla ändå.. eller är det dumt?
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
När jag tittar på ritningarna till enkelstugan är det bara enkel 220 som bärlina (även i mitten). Där är dessutom plintavståndet något längre. Funderar på att snåla ändå.. eller är det dumt?
Klicka här för att svara