84 573 läst ·
429 svar
85k läst
429 svar
Du vet att du bor i hus när...
Tillbyggare
· Hallands län
· 391 inlägg
...när du aldrig behöver sitta och rulla tummarna! 
Medlem
· Stockholms Län
· 702 inlägg
Vaknade 4:00 imorse av att jag drömde att jag körde Skurupsborren i en vattenledning ute på gatan.
Vattnet vällde upp och drömgatan (helt olik där jag bor) började genast fyllas med vatten och jag såg hur det bara skulle ta minuter innan vattnet skulle börja rinna in hos grannarna. På kommunen sa dom "sitt lugnt i båten, vi kan inte stänga av vattnet det blir ett jäkla liv".
Är i fjällen och när jag vaknade kändes allt så verkligt att jag var tvungen att kolla in övervakningskamerorna hemma. Sen var det färdigsovit.
Vattnet vällde upp och drömgatan (helt olik där jag bor) började genast fyllas med vatten och jag såg hur det bara skulle ta minuter innan vattnet skulle börja rinna in hos grannarna. På kommunen sa dom "sitt lugnt i båten, vi kan inte stänga av vattnet det blir ett jäkla liv".
Är i fjällen och när jag vaknade kändes allt så verkligt att jag var tvungen att kolla in övervakningskamerorna hemma. Sen var det färdigsovit.
Husägare
· Jönköping
· 5 857 inlägg
Renoverare
· Stockholm
· 19 578 inlägg
... när du skyller på huvudvärk när frun är sugen på vuxenlekar, för att sedan gå upp på ovanvåningen och spackla och sätta glasfiberväv.
... när en verktygsreklam blir lika upphetsande som Victoria secrets show
... när en verktygsreklam blir lika upphetsande som Victoria secrets show
Medlem
· Nuevo Estockholmo
· 3 529 inlägg
När man vaknar kl 6:30 och det är 14 grader inne för att man har glömt fylla på pellets😡