Hej!
Jag tänkte höra om någon har byggt en villa med materialet i rubriken och ifall ni är nöjda? Någon som hört om andras erfarenheter? Något att rekommendera?
Är det någon som vet något företag i Västmanland som använder maxits DSM Byggblock?
Tacksam för alla svar.
/Andreas