1 024 läst ·
5 svar
1k läst
5 svar
DSC sektionlarm?
Hej.
Får larm på sektion hela tiden, men om jag kollar loggen så står det inga sektionsfel.
Ni som kan vad kan detta bero på?
Har 1 rf/lcd display som adress8 på denna är det en magnet kopplad adresserad till sektion 6
också 1 lcd5511 som adress 1 med magnet till adress sektion 7
Är ny på detta med larm så jag kanske är helt fel ute.
/ Johan
Får larm på sektion hela tiden, men om jag kollar loggen så står det inga sektionsfel.
Ni som kan vad kan detta bero på?
Har 1 rf/lcd display som adress8 på denna är det en magnet kopplad adresserad till sektion 6
också 1 lcd5511 som adress 1 med magnet till adress sektion 7
Är ny på detta med larm så jag kanske är helt fel ute.
/ Johan
Nästa problem.
Efter att ha tryckt lite mycket på andrapanelen LCD5511 Funkar inte knapparna på den, finns det något sätt att återställa den i fabriksläge på?
Förstapanelen funkar som den ska med döömagnet osv men jag får inte magneten att funka på den andra inte heller knapparna.
Efter att ha tryckt lite mycket på andrapanelen LCD5511 Funkar inte knapparna på den, finns det något sätt att återställa den i fabriksläge på?
Förstapanelen funkar som den ska med döömagnet osv men jag får inte magneten att funka på den andra inte heller knapparna.
Klicka här för att svara