Hej
Har nu fått igång mitt DSC pc1616 med rfk 5500 och det funkar som det ska.
Har dubbelbalanserat alla sektioner som är kopplade på huvudkortet 1-6 men
hur är det med dörrkontakten som kopplas till mapen, ska den enkel eller dubbelballanseras?
Det föjde med två 5.6k motstånd till mapen så jag antar att båda ska användas.
Anders.H