En liten fråga: Jag har haft larm från Sector Alarm som jag har sagt upp då jag blev lite sur på deras priser och tjänster. Jag fick dock behålla alla komponenter jag hade betalat för utöver grundpaketet; rökdetektor, ett par rörelsedetektorer etc. Min tanke är att köpa ett eget larm. Har dock blivit mest intresserad av det nya DSC Alexor-systemet, och Sector-grejerna jag har är ju Powermax (Visonic). Jag antar att det inte går att använda powermax-komponenterna till DSC, men jag vill ändå fråga för att vara säker. Någon som vet?