Skall köpa ett nytt larm till både lägenheten och stugan som har minst 3st pationer.

Väljer någon av dessa larm och tänker antagligen köpa dem från USA eller England. Kommer köra det helt trådlöst och kommer även ha koppling mot GSM

Är inne på Power 1616 med de använder väl fortfarande den gamla frekvensen och inte 868 MHz som är den nya standarden i europa?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.