Kranen till handfatet i badrummet droppar...
Det är är en FM-mattson som har ca 15år på nacken. Har bytt packnigen som sitter precic vid utkastet men det hjälper inte. Det droppar mer om man ställer värmen på varmt eller kallt, man måste alltså komma ihåg att lämna kranen på mittemellan läge (handtaget som reglerar värme/vattenflöde, har inte koll på vad det heter).
Finns det något man kan göra eller är det dax att köpa en ny?
Har ni några ideér?

MVH
Jenny
 
Tack för svaret, det verkar som blandaren har gjort sitt.
Så det blir väl till att byta!
/Jenny
 
jennypenny skrev:
Tack för svaret, det verkar som blandaren har gjort sitt.
Så det blir väl till att byta!
/Jenny
Stopp! Det finns reservdelar till din blandare i alla VVS-butiker. Det är inte så svårt att byta, anvisningar fäljer med. Har du ingen som kan hjälpa dig med bytet? Du kan tjäna flera hundra spänn jämfort med att köpa nytt.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.