80 333 läst ·
239 svar
80k läst
239 svar
Drömbadrummet som blev en mardröm
Moderator
· Stockholm
· 57 795 inlägg
Men, OM den gråa färgen på bild 4 är rollat tätskikt. Då är det inte korrekt utfört eftersom det rollade tätskiktet inte är godkänt på skivmaterial. Det skall vara folie. Dessutom så är det ju rollat direkt på OSB skivor. Och det finns inget tätskikt på golvet på bilden.
Otroligt fuskjobb.
Otroligt fuskjobb.
Det är pinsamt hur ni GBE sitter och ljuger,om både erat bygge som finns dokumenterat mycket väl av oss,däremot INTE av er och om en hyresvärd/hyresgäst och om nya företaget.Att ta ett besiktningsprotokoll och en reklamation på det sätt ni gjort,visar ännu mer hur oseriös ni är.Att ni inte ens skäms.
Renoveringsnovis
· Dalarna
· 3 173 inlägg
Nej, varför det? Du tar ju bort det bästa i tråden??hempularen skrev:
Om man tittar på de bilder som finns på deras hemsida så inser man att de faktiskt inte vet hur man gör ett badrum...
Men de verkar dock vara duktiga på att fakturera...
synd bara att de inte är lika duktiga på badrum
Men de verkar dock vara duktiga på att fakturera...
synd bara att de inte är lika duktiga på badrum
Redigerat:
Paul-Staffanstorp
Renoverare
· Skåne
· 8 989 inlägg
Paul-Staffanstorp
Renoverare
- Skåne
- 8 989 inlägg
Jag menade inte att själva grejen är rolig utan att det är roligt och se hur de gång på gång bara gör bort sig mer och mer med sina inlägg utan att själv begripa det... 😴😎Hemmakatten skrev:
Paul-Staffanstorp
Renoverare
· Skåne
· 8 989 inlägg
Paul-Staffanstorp
Renoverare
- Skåne
- 8 989 inlägg
Jag jisses... de få bilder de har på sidan visar ju bara tokigheter också...Odjuret skrev:
...och facebooksidan är ju bara pinsam med en bild på en liten toalett i färd med att rivas.
Till vilken nytta lägger man upp sådant.
Jag såg det (ett) raderade inlägget igårkväll.
Jag reagerade på att de poängterade att det fanns ECY-certifikat som garanti för elen.
Även här visas det prov på okunnighet, och oseriositet hos den ev anlitade "elektrikern".
Ty ECY är bara ett av elfackets utarbetat bevis på att man gjort sina lärlingstimmar. Det är absolut ingen behörighet.
Jag skulle reagera ungefär likadant över en som körde buss med ett medlemsbevis i armens bilkår såsom "körkort".
Jag reagerade på att de poängterade att det fanns ECY-certifikat som garanti för elen.
Även här visas det prov på okunnighet, och oseriositet hos den ev anlitade "elektrikern".
Ty ECY är bara ett av elfackets utarbetat bevis på att man gjort sina lärlingstimmar. Det är absolut ingen behörighet.
Jag skulle reagera ungefär likadant över en som körde buss med ett medlemsbevis i armens bilkår såsom "körkort".
Medlem
· Västra Götaland
· 372 inlägg
Och skriva begriplig svenska kan de inte heller...
Moderator
· Stockholm
· 57 795 inlägg
Finns det någon uppdatering i ärendet?
