Men, OM den gråa färgen på bild 4 är rollat tätskikt. Då är det inte korrekt utfört eftersom det rollade tätskiktet inte är godkänt på skivmaterial. Det skall vara folie. Dessutom så är det ju rollat direkt på OSB skivor. Och det finns inget tätskikt på golvet på bilden.

Otroligt fuskjobb.
 
  • Gilla
Helene67 och 2 till
  • Laddar…
Paul-Staffanstorp
Hahaha... detta blir bara roligare och roligare.
Hur kan man ens vara så korkad så man försöker försvara detta pinsamt usla utförande... 😴😴😴
 
  • Gilla
ktm250 och 5 till
  • Laddar…
Det är pinsamt hur ni GBE sitter och ljuger,om både erat bygge som finns dokumenterat mycket väl av oss,däremot INTE av er och om en hyresvärd/hyresgäst och om nya företaget.Att ta ett besiktningsprotokoll och en reklamation på det sätt ni gjort,visar ännu mer hur oseriös ni är.Att ni inte ens skäms.
 
  • Gilla
Mikael_L och 2 till
  • Laddar…
hempularen skrev:
Jag har raderat ett antal inlägg som förefaller vara inlagda av firman.

Det lite lustiga i inläggen var att firman påstår att man tydligt ser tätskikt på bilderna. Det finns ju inte tillstymmelse till tätskikt på bilderna.

/moderator
Nej, varför det? Du tar ju bort det bästa i tråden??
 
  • Gilla
klaskarlsson och 2 till
  • Laddar…
Hemmakatten
Det är svårt att tycka att det är roligt att se alla byggfel, möjligtvis tragikomiskt. :confused: Hoppas innerligt att TS får ordning på sitt badrum.
 
  • Gilla
Paul-Staffanstorp och 1 till
  • Laddar…
O
Om man tittar på de bilder som finns på deras hemsida så inser man att de faktiskt inte vet hur man gör ett badrum...
Men de verkar dock vara duktiga på att fakturera...
synd bara att de inte är lika duktiga på badrum
 
Redigerat:
  • Gilla
nissenhj och 1 till
  • Laddar…
Paul-Staffanstorp
Hemmakatten skrev:
Det är svårt att tycka att det är roligt att se alla byggfel, möjligtvis tragikomiskt. :confused: Hoppas innerligt att TS får ordning på sitt badrum.
Jag menade inte att själva grejen är rolig utan att det är roligt och se hur de gång på gång bara gör bort sig mer och mer med sina inlägg utan att själv begripa det... 😴😎
 
  • Gilla
ktm250 och 3 till
  • Laddar…
Paul-Staffanstorp
Odjuret skrev:
Om man tittar på de bilder som finns på deras hemsida så inser man att de faktiskt inte vet hur man gör ett badrum...
Men de verkar dock vara duktiga på att fakturera...
synd bara att de inte är lika duktiga på badrum
Jag jisses... de få bilder de har på sidan visar ju bara tokigheter också...
...och facebooksidan är ju bara pinsam med en bild på en liten toalett i färd med att rivas.
Till vilken nytta lägger man upp sådant.
 
  • Gilla
Helene67
  • Laddar…
Mikael_L
Jag såg det (ett) raderade inlägget igårkväll.

Jag reagerade på att de poängterade att det fanns ECY-certifikat som garanti för elen.
Även här visas det prov på okunnighet, och oseriositet hos den ev anlitade "elektrikern".

Ty ECY är bara ett av elfackets utarbetat bevis på att man gjort sina lärlingstimmar. Det är absolut ingen behörighet.
Jag skulle reagera ungefär likadant över en som körde buss med ett medlemsbevis i armens bilkår såsom "körkort".
 
  • Gilla
D09 och 2 till
  • Laddar…
Riktigt skrämmande. Hur ska kunderna veta skillnaden? Tant Agda 80 år behöver få badrummet fixat. Hon kanske inte kan genomskåda alla tjusiga beteckningar och bilskojarsnacket.
 
  • Gilla
nissenhj och 1 till
  • Laddar…
Och skriva begriplig svenska kan de inte heller...
 
  • Gilla
Jumos och 3 till
  • Laddar…
Fixartanten skrev:
Och skriva begriplig svenska kan de inte heller...
Min reflektion, tittat lite djupt i flaskan en söndag och blir modig och börjar skriva obegripligt ?
 
  • Gilla
Henri och 1 till
  • Laddar…
  • Gilla
Paul-Staffanstorp och 1 till
  • Laddar…
Bob_the_builder
Att skämta om det här kvalificerar som lyteskomik. Inte ok.
 
Redigerat:
  • Gilla
Fixartanten och 3 till
  • Laddar…
Finns det någon uppdatering i ärendet?
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.