3 436 läst ·
2 svar
3k läst
2 svar
Driva Senco FramePro 601
Jag funderar på att köpa en senco framepro601 spikpistol. Vilken storlek på kompressor behöver jag?
http://www.vanaerdengroup-fastening.com/details.asp?language=sp&productID=14057
Är biltemas kompressorer något att ha eller ska jag gå på något bättre? Jag ska använda min spikpistol när jag ska inreda vinden så den kommer att få jobba en del.
http://www.vanaerdengroup-fastening.com/details.asp?language=sp&productID=14057
Är biltemas kompressorer något att ha eller ska jag gå på något bättre? Jag ska använda min spikpistol när jag ska inreda vinden så den kommer att få jobba en del.
Aerfast paketerar ju den maskinen med sin PC2225. Så leta efter en kompressor med 6-10bar + 20 liters tank så är det nog lugnt?
Jag har spikat glespanel inomhus med nåt som motsvarar biltemas (17-638) och det har gått bra. Men, jag körde med den ute när vi spikade panel också, då fick man vänta på att den skulle bygga tryck
. Så ska du mata på (panel, råspont) så skaffa en kompressor som pumpar på bra...
Jag har spikat glespanel inomhus med nåt som motsvarar biltemas (17-638) och det har gått bra. Men, jag körde med den ute när vi spikade panel också, då fick man vänta på att den skulle bygga tryck
Klicka här för att svara