Vill fråga om priset av vatten i Ängelholms kommun (Hjärnarp område), nybyggnad stenhus 150-180kvm. golvvärme i hela huset samt garage. 2 vuxna +1 6årig. Undrar hur mycket kan det bli per månad.
Hur kan man räkna driftkostnader? Vad måste man räkna ?
Tack