Hej.! Vi måste drenera i trädgården bredvid vår köksträdgård. Har grävt färdigt men då är frågan måste man ha en duk eller går det lika bra utan.
Mvh Ulf
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.