HEj
Vi har en stor gräsmatta va 3000 m2 men i ena hörnet av den så är det väldigt blött vi brukar köra bil där men på höst och vår när det kommer mycket vatten så går det ej.
Är det någon som har satt ner en dränering hål med pump i?
Skulle vilja ha rekommendationer vad jag ska handla för att få bort vattnet