Hej
Jag som ni ser nedan har vi en hemsk och fallfärdig mur av sleepers.
Tanken är att denna ska tas bort och läggas igen, den nedre delen
som ligger nere på biluppfarten kommer flyttas ut och ligga i linje
med väggen med det påbackade stupröret.
Vidare är tanke är att jag ska kunna lägga igen gången genom
att lägga en duk mot väggen och lägga ut den motmarken
och lägga en dräneringsslang som jag sedan täcker med
singel och ansluter med jord. (det finns en äldre dränering under)
om jag gör som jag tänkt kommer en del av mexiteglet hamna
under marknivån.
jag har två frågor.
1. Är min ide om att lägga en "topp"dränering uppe på den
gamla befintliga okej?
2. Behöver man av praktiska skäl byta/puts mexiteglet
som hamnar under markytan. Och hur gör man då?
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder