Hej! Undrar om det funkar att lägga typ vindpapp ovanför befintligt gammalt trägolv och lägga nytt trägolv ovanpå för att slippa det värsta kalldraget. Gammalt torp med noll isolering i golvet (Mullbänk) vill inte ta bort det gammla golvet utan bara bli av med det värsta kalldraget, någon som har några bra tips?