Efter lyckad sommerstuga installation av PoE kamror för övervakning er jag sugen på att ditcha Arlo hemma och köra på med Unifi PoE kamror där med. Jag bor dok i et funkishus , en fyrkant utan vind, källare , eller någon naturlig plats å dra kablar. Som jag ser det har jag inte många møjligheter men kanskje ni har några tips?
- göra et stort hål i väggen som får plats med 6 kablar ut med en switch på insidan, kablar på väggen
- ta av klädning , om man ens kan detta midt på väggen utan att ta av allt , och sen dra kablar i kanal bakom denna?
- ge upp
Vad har du för fasad? Är det trä, tegel, eller puts? Är det än träfasad typ lockpanel kan man ta bort en bräda och dra kablarna dolt bakom utan större problem.T thesutex skrev:Efter lyckad sommerstuga installation av PoE kamror för övervakning er jag sugen på att ditcha Arlo hemma och köra på med Unifi PoE kamror där med. Jag bor dok i et funkishus , en fyrkant utan vind, källare , eller någon naturlig plats å dra kablar. Som jag ser det har jag inte många møjligheter men kanskje ni har några tips?
- göra et stort hål i väggen som får plats med 6 kablar ut med en switch på insidan, kablar på väggen
- ta av klädning , om man ens kan detta midt på väggen utan att ta av allt , och sen dra kablar i kanal bakom denna?
- ge upp
Det är trä. Se bildpossum77 skrev:
Tror du man kan ta bort en trä längd i mitten ? Trodde som där hängde ihop
Klicka här för att svara