13 289 läst ·
34 svar
13k läst
34 svar
Dra el till tvättmaskin pris
Kontaktade Lennart Söderberg Elektriska AB
Karlavägen 21, Sundbyberg
08-274300
De tar minimum 2200kr, 2h arbete + transport inom 5 mil, sen tillkommer material.
För mer information var vi tvungna att ringa nästa vecka när de är tillbaka från konferens.
Karlavägen 21, Sundbyberg
08-274300
De tar minimum 2200kr, 2h arbete + transport inom 5 mil, sen tillkommer material.
För mer information var vi tvungna att ringa nästa vecka när de är tillbaka från konferens.
Troligtvis ligger ni nära "startkostnaden" den vita tråden i dosan är med stor sannolikhet en dragtråd som gör det enkelt och snabbt att dra fram en matning. Ska du ha ett uttag tillkommer matr för ca en tusing, ska du ha en fast anslutning matr för någon hundring.
Bra förtjänst med dom debiteringarna , Det har börjat poppa upp något som kallas """ Startavgift """ och har mina funderingar på det. 2 tim = 1100 kr i timmen - kanske 100 kr totalt för bilen , jädrans vad jag ska bli rik om jag kunde göra det.E evoline skrev:
Jag tycker det låter fullt rimligt! Material är ju svårt att uppskatta, beror ju på om de måste dra om kabeln till badrummet etc. Men -Clas brukar ha bra priser på material så du lär inte bli ”lurad”.E evoline skrev:
Om deras pris känns bra för din budget hade jag tagit dem.