Sladden går in igenom en dörr, vidare igenom tvättstugan och sen in i innertaket där kan jag inte följa den.Anders243 skrev:
Om den e till nått gammalt värmesystem så kan man väl bara klippa sladden och skruva ner dosan
Den givaren har gått till en regulator som i princip senast installerats för runt 50 år sen så den är säkert borta ur leken. Du får leta efter någon (blå) låda det står Billman på i pannrummet om du har sånt det var fabrikatet på grejerna.
Klicka här för att svara



