Sen brukar de prata om att det ska vara rent runt maskinen så man inte snubblar.

• Gilla
nikasp och 1 till
  • Laddar…
nikasp
Och lite bättre så kallade glajjor ifall oturen är framme. Är riktigt dålig på det där med proppar/kåpor och särskilt glasögon men tänkte bli striktare med det. Har tre läkare på sambons sida som ser fördelar med skydd och nackdelarna utan

Skyddsglasögon och tång på en tygpåse, placerade på ett prickigt bord.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Redigerat:
  • Gilla
Pysslarn och 2 till
  • Laddar…
nikasp
D.M. D.M. skrev:
Btw, på bilden ser det ut som att spåret till höger om klingan är klart mindre än det till vänster och att geranhållet endast passar i det vänstra. Är det en synvilla eller har man kommit på någon ny funktion för det högra spåret?

//DM
Det är bara synvilla, spåren är identiska.

nikasp nikasp skrev:
Och lite bättre så kallade glajjor ifall oturen är framme. Är riktigt dålig på det där med proppar/kåpor och särskilt glasögon men tänkte bli striktare med det. Har tre läkare på sambons sida som ser fördelar med skydd och nackdelarna utan

[bild]
Jag blev bättre på att använda hörselskydd sedan jag skaffade ett par med blåtand. (Peltor ws alert xpi) underbart att kunna lyssna på ljudböcker, poddar och musik när man sysslar med högljudda aktiviteter.

• Gilla
RmK_71 och 1 till
  • Laddar…
nikasp
Dheri Dheri skrev:
Jag blev bättre på att använda hörselskydd sedan jag skaffade ett par med blåtand. (Peltor ws alert xpi) underbart att kunna lyssna på ljudböcker, poddar och musik när man sysslar med högljudda aktiviteter.
De är jag sugen på men kostar ju mer än sågen. Har kollat lite på alternativ men alla billigare får kasst betyg. Sen så gillar jag inte kåpor i onödan heller, har de bara när jag kör röjsåg eller gräsklippare (med iphonelurar under). Kör annars med proppar i snöre.

nikasp nikasp skrev:
De är jag sugen på men kostar ju mer än sågen. Har kollat lite på alternativ men alla billigare får kasst betyg. Sen så gillar jag inte kåpor i onödan heller, har de bara när jag kör röjsåg eller gräsklippare (med iphonelurar under). Kör annars med proppar i snöre.
Prova Isotunes, sköna, dämpar ok och ok ljud. Kostar runt tusenlappen.

nikasp
nanowire nanowire skrev:
Prova Isotunes, sköna, dämpar ok och ok ljud. Kostar runt tusenlappen.
Jag tror jag kör vidare med proppar och när runt min lilla Sony BT-högtalare. Är bara amatör och har inget jobb på höjd eller där jag måste springa runt mycket just nu. Var lite jobbigare när jag la tak förra sommaren.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.