Hej!
Har ett hus från 1700 tal renoverat utan dess like i gammal stil, brädgolv i gran som såpskurats, kalkstensgolv på vissa ställen, spegeldörrar, spegelpanel på halva väggarna, trätak, linoljefärg...och nu min fundering kring vilka dörrhandtag sätter man på detta numera ståndsmässiga boende?
Vi har höjt nivån på tillbyggnaden så huset har mer herrgårdsstil / corps de logi än vad det ursprungligen byggdes till. Dörrvred, mässingshandtag eller vad.

Hur tänker ni som har näsa för detaljer?

Tack på förhand...
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.