Någon som vet vad det beror på?
Är spekulant på ett Modulhus (ej Modulent!) byggt 1998 och samtliga dörrfoder inne i huset glipar i hörnen. Det ser ut som om träet krympt. Vad beror detta på?
Samma sak med taklisterna - det är glipor mellan taklisterna och innertaket i de flesta rum. Varför blir det så?
Tacksam för svar!