hej håller på att renovera uthuset vilket är det plankhus målat faluröd.. nu är det så att dörrarna på detta hus var slaget massonit på som har bångnat och blivit fula. nån som har nått förslag vad jag ska göra för enkel lösning för att det ska se tidsenligt ut. brädfodra på? med vad? nån som har bilder så lägg ut!