I vårt förråd, som är isolerat och skall vara uppvärmt året runt, vill vi att utsidan på dörren skall ha samma panel som förrrådsväggarna. Hur gör man då? Kan man köpa en förrådsdörr och bygga på den med panel? Eller köper man en ytterdörr (dyrare) som man sätter panel på? Har läst att förrådsdörrar inte skall användas till uppvärmda utrymmen, men kan det vara så att om man sätter panel på så blir dörren mer lämplig?