Funderar på att byta dörrar och undrar därför hur skånska byggvarors dörrar är, någon som har erfarenheter av dem?
(Prismässigt ligger de rätt....)
 
Köpte en Torekov nu i vår. Väldigt gedigen dörr alltså rejäl och prisvärd..
 
Skånska byggvaror är väl lite si och så överlag. Själv väljer jag helst inte att mina kunder köper materiel där ifrån om jag ska montera dem.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.