Vi ska bygga en Lärkan från Fiskarheden. Det är ett 1-planshus. Vi har varit inne i ett lärkan även i några andra modeller från dem. Jag tycker att deras hus är fina och den säljare vi varit i kontakt med är mycket seriös och hjälpsam. Vi har förlängt huset med 1,2m och ändrat planlösningen.
Har inget negativt att säga om dem. Deras kvalitet är hög och mycket fina hus, men eftersom de ofta tar in snickare från trakten så beror det nog en hel del på vad man anlitar för snickare.