Finns den någon som bygger eller vet någon som bygger en doppingen,någon som har sett huset på riktigt.Jag är ute efter kvalitets intryck och liknande grejor ni vet vad jag menar.Tror att det gäller alla fiskarheden husen. Vad får man för kvalitets känsla i deras hus?

Eller något annat negativt om fiskarheden.
Jag vet att det går att söka i forumet.Och det har jag gjort. ;D
 
Oj! de där lät konstigt.
 
Vi ska bygga en Lärkan från Fiskarheden. Det är ett 1-planshus. Vi har varit inne i ett lärkan även i några andra modeller från dem. Jag tycker att deras hus är fina och den säljare vi varit i kontakt med är mycket seriös och hjälpsam. Vi har förlängt huset med 1,2m och ändrat planlösningen.
Har inget negativt att säga om dem. Deras kvalitet är hög och mycket fina hus, men eftersom de ofta tar in snickare från trakten så beror det nog en hel del på vad man anlitar för snickare.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.