1 341 läst ·
4 svar
1k läst
4 svar
Dom nya bolånekraven
Sedan den 1 juni har ju bolånekraven ändrats. Det jag undrar över är om bolånevillkoren ser exakt likadana ut oavsett bank numer? Tidigare har det funnits varianter av topplån kontra bolån, amorteringsfrihet under en period, olika varianter av amorteringskrav m.m. Är allt sånt borta nu?
Är kraven exakt lika på bolånen bankerna emellan och det enda som man bör ta hänsyn till numer när det gäller bolån, är vilken ränta bankerna kan erbjuda mig? Är det rätt så?
Är kraven exakt lika på bolånen bankerna emellan och det enda som man bör ta hänsyn till numer när det gäller bolån, är vilken ränta bankerna kan erbjuda mig? Är det rätt så?
Det tror jag inte, det är ju alltid en viss skillnad mellan bankerna och vilken person du har kontakt med på banken.
Har svårt att tro att det bara är räntan man måste hålla koll på, troligen har man väl bara anpassat sina krav mot det regelverk som nu finns.
Har svårt att tro att det bara är räntan man måste hålla koll på, troligen har man väl bara anpassat sina krav mot det regelverk som nu finns.
Klicka här för att svara