O
GK100 skrev:
Odjuret, jag känner att den här tråden är färdig nu och kan stängas. :)
Bästa som sagts på länge i den här tråden... framförallt då TS känns som han somnat till bland fönstren :p
 
japp ! gick tydligen vilse i min egen trädgård en stund .....
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.